سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که مصیبتهاى خرد را بزرگ داند ، خدا او را به مصیبتهاى بزرگ مبتلا گرداند . [نهج البلاغه]
!.واین من هستم گمشده در بطن بازار شما...
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
مثل بقیه عشق ها نبو د ...

نوشته های من :: چهارشنبه 85/8/3 ساعت 12:23 صبح

 

مثل بقیه عشق ها نبو د نه با شکلا ت شروع شد نه با سیب نه با انار!بایه نارنج شد شروع شد یه نارنج که یادگار عشقمونه می گفت دوستم داره آره دوستم داشت خیلی اما نفهمیدم اون بیشتر یا من بیشتر میگفت دوستیمون تا نداره قد نداره من عاشقشم بدون اون میمیرم کلی با هم خاطره داریم حالا میخواد بره یعنی باید بره چون دوستش دارم باید بزارم بره باید بره میگه من وتو هنوزم با هم دوستیم میگه هنوزم قد نداره امروز از آشیونه ام باید دل بکنم....


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عرض ادب
مثل بقیه عشق ها نبو د ...

About Us!
!.واین من هستم گمشده در بطن بازار شما...
نوشته های من
Link to Us!

!.واین من هستم گمشده در بطن بازار شما...

Hit
مجوع بازدیدها: 3971 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 0 بازدید

links
اسرار موفقیت
دختری عاشق

LOGO LISTS


Submit mail